نحوه نگهداری قهوه در خانه

Friday، ۱۳ Aabaan ۱۴۰۱

وقتی دانه های تازه است، بهترین طعم را دارد. بنابراین، چگونه می توانید قهوه خود را در خانه تازه نگه دارید تا اطمینان حاصل شود قهوه شما به همین صورت باقی می ماند؟

نکات و ترفندهای بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد، اما برخی از آنها بیشتر از فایده به قهوه شما آسیب می رسانند.

چرا نگه داری درست قهوه مهم است؟

در هر آشپزخانه مواد غذایی جای مخصوص به خود را دارند، به عنوان مثال سیب زمینی در کابینت تاریک و خشک و پنیر در یخچال قرار می گیرد؛ و همچنین هر کدام از مواد غذایی دیگر مکان مخصوص به خود را در هر آشپزخانه دارند. این مکان مخصوص جهت نگه داری مواد غذایی، به نوشیدنی مورد علاقه ما که "قهوه" است نیز مربوط می شود. که اگر درست نگه داری نشود عطر و طعم خوبی نخواهد داشت. اگرچه نوشیدن قهوه تاریخ گذشته شما را مریض نخواهد کرد ولی عطر و طعم منحصر به فرد خودش را از دست خواهد داد.

عطر و طعم قهوه همان چیزی است که نوشیدنی را خوشمزه و به یاد ماندنی می کند و عطر و طعم قهوه در معرض اکسیژن کاهش پیدا می کند.

چگونه از قهوه خود در خانه نگه داری کنیم؟

1. به تاریخ برشته کاری و انقضا بر روی بسته بندی دقت کنید.

2. تماس دانه های قهوه با اکسیژن را کاهش دهید: تماس دانه های قهوه با هوا، به ویژه با اکسیژن، باعث می شود قهوه سریعتر بیات شود. بنابراین، کاهش این تماس راهی ساده برای بهبود نحوه نگهداری قهوه در خانه است.

3. قهوه خود را در مکان مناسب نگه دارید: رطوبت ، نور و گرما باعث بیات شدن قهوه می شوند. بنابراین ، قهوه باید در یک مکان خنک ، خشک و تاریک نگهداری شود.

4. دانه های قهوه را در خانه آسیاب کنید: قهوه آسیاب شده آسیب پذیر تر از دانه های قهوه است.

اشتباهات رایج در نگه داری قهوه:

1. نگه داری قهوه در یخچال: قهوه متخلخل است و عطرها و بوها را جذب می کند. یخچال و فریزر مملو از بوهای مختلف از غذاهای مختلفی است که در داخل آن نگه داری می شود.

2. نگه داری قهوه در فریزر: اگرچه می توانید قهوه خود را در فریزر نگه داری کنید، اما نوع بسته بندی قهوه و تخیله کامل هوا از بسته قهوه قبل از نگه داری آن داخل فریزر باید انجام شود. قهوه را نباید مستقیم برای نگهداری در فریزر قرار دهید. اگر هوا را از داخل کیسه خارج نکنید ، قهوه در معرض جذب مقدار زیادی رطوبت و بوی بالقوه از داخل فریزر است.